Britt-Marie Var Här (2019)

Alternatieve titels: Britt-Marie Was Here | Britt-Marie Was Hier

Zweden
Drama / Komedie

geregisseerd door Tuva Novotny
met Pernilla August, Vera Vitali en Peter Haber

Britt-Marie is een vrouw van in de zestig. Ze woont in een ellendig stadje. Ze kan niet tegen desorganisatie en wil dat alles gebeurt in overeenstemming met haar eigen manier van denken. Ze lijkt sociaal gezien nogal onhandig en haar nuttige suggesties worden meestal ten onrechte geïnterpreteerd als kritiek. Britt-Marie verbergt nog steeds haar verbeelding en dromen voor iedereen, maar op een dag besluit ze alles te veranderen.

• Vanaf donderdag 11 juli in de bioscoop

Vanaf 11 juli in de bioscoop (September Film)