Christmas with a View (2018)

Canada
Drama / Romantiek

geregisseerd door Justin G. Dyck
met Kaitlyn Leeb, Scott Cavalheiro en Patrick Duffy

Op Kerstmis bruist Thunder Mountain Ski Resort wanneer de vermaarde Shane Roarke tot de nieuwe chef-kok wordt benoemd. Clara Garrison is niet zo enthousiast en focust zich in plaats daarvan op zich opnieuw te vestigen na haar mislukte poging om een restaurant in de stad te openen. Zullen hun paden elkaar voortdurend kruisen, zal hun gedeelde passie voor koken hen samenbrengen of zullen ze door geheimen uit elkaar worden gehouden?

avatar van schumacher
Ik heb een 3 tal films in dit genre gezien op korte tijd, ik vond de andere wat beter dan deze.
Verwacht er niet veel van: cliche verhaaltje die traag vooruit kabbelt. 1 keer zien is oke maar een 2de keer hoeft niet, ik ben die binnen de 20 min al volledig vergeten.