Obce Cialo (2014)

Polen / Italië / Rusland
Drama / Romantiek

geregisseerd door Krzysztof Zanussi
met Riccardo Leonelli, Agnieszka Grochowska en Agata Buzek

Angelo en Kasia hebben elkaar ontmoet in Italië in de Focolarebeweging, waar hun liefde en vertrouwen in God hen samenbracht. Hun relatie kent echter een breuk bij de terugkeer van Kasia naar Polen en haar beslissing om in het klooster te gaan. Angelo arriveert in Warschau om Kasia over te halen om van gedachten te veranderen. Hij neemt een baan aan in een internationale onderneming, in afwachting van haar beslissing...