Les Invisibles (2018)

Frankrijk
Komedie / Drama

geregisseerd door Louis-Julien Petit
met Audrey Lamy, Corinne Masiero en Noémie Lvovsky

Als gevolg van een gemeentelijke beslissing, zal “L’Envol”, het opvangcentrum voor vrouwen zonder woonplaats, sluiten. Er resteren nog maar drie maanden voor de maatschappelijke werkers om koste wat het kost de vrouwen waar ze voor zorgen te reïntegreren. Daarvoor zijn vanaf nu alle middelen toegestaan, zelfs bedrog en leugens.

• Vanaf 9 mei in de bioscoop

Vanaf 9 mei in de bioscoop (The Searchers)