Back of the Net (2018)

Australië
Familie / Sport

geregisseerd door Louise Alston
met Sofia Wylie, Gemma Chua-Tran en Ashleigh Ross

Cory Bailey is geïnteresseerd in wetenschap. Ze stapt in een verkeerde bus en komt aan op de "Harold Soccer Academy", waar zij gedwongen wordt deel te nemen aan een voetbalopleiding. Corey is niet onder de indruk van de andere scholieren, maar kan het wél goed vinden met haar gastvrije kamergenoot en maakt al vlug nieuwe vrienden. Samen met haar team zal Cory het binnenkort op moeten nemen tegen Evie, een veelbelovend voetbaltalent.