Tyrel (2018)

geregisseerd door Sebastián Silva
met Jason Mitchell, Christopher Abbott en Michael Cera

Tyler voegt zich bij een vriend op weg naar het Catskillgebergte voor een verjaardagsfeest tijdens het weekend. Hij kent er verder niemand en daar aangekomen blijkt hij de enige Afro-Amerikaanse gast te zijn. Naarmate het feest vordert en de drank rijkelijk vloeit, gelooft hij dat er iets gaande is. Maar wat?

avatar van BobbyShmurda
Deze film is gewoon kijken naar een zwarte jongen waarvoor het awkward is tussen een paar typische white Americans en een Argentijn die goed bevriend zijn... Meer niet.