Lake Fear 3 (2018)

Komedie / Horror

geregisseerd door Michael Crum
met KateLynn E. Newberry, Shanon Snedden en Joshua Winch

Remmington wist te ontsnappen uit de duistere boshut in de omgeving van "Lake Fear". Hij wordt echter nog steeds geterroriseerd door het kwaad dat aanwezig was in de blokhut. Ondertussen zijn Chloe en Revel op zoek naar hun vermiste zus, die verdween in "Lake Fear". Zij komen in contact met Vincent, de gastheer van een onsuccesvolle televisieshow. Samen met hem gaan de twee op zoek naar hun zus.