Another Time (2018)

Komedie / Avontuur

geregisseerd door Thomas Hennessy
met Justin Hartley, Arielle Kebbel en James Kyson

Eric Laziter is de beleggingsmanager van zijn bedrijf, wanneer zijn baas Ben hem in contact brengt met Julia, de verbluffende eigenares van het bedrijf dat ze net hebben overgenomen. Julia, een echte filantroop, helpt Eric zich te realiseren dat geld niet alles is en Eric begint uiteindelijk voor haar te vallen. Helaas is Julia al verloofd. Eric is goed in wiskunde en wetenschappen en ontdekt al snel dat het misschien mogelijk is om terug in de tijd te reizen om Julia te ontmoeten, voordat ze haar verloofde Adam ontmoet. Met de hulp van zijn beste vriend Kal en lokale wetenschapper dr. Joseph Goyer gaat Eric op een reis die hem de ware betekenis van liefde en vriendschap leert.

Het verhaal op zich heeft wel potentie. Maar de uitwerking met name de tijdmachine, was wel heel erg simpel. De karakters hadden weinig diepgang en het acteren was beneden gemiddeld.

avatar van DDT
DDT
Time freak was toch iets beter in dit genre