Den Tid På Aret (2018)

Denemarken
Komedie / Drama

geregisseerd door Paprika Steen
met Paprika Steen, Sofie Gråbøl en Lars Brygmann

Katrine wil het jaarlijkse familiefeest voorbereiden na de desastreuze reünie van vorig jaar. Ondanks haar beste bedoelingen zal het wellicht op een mislukking uitdraaien, gezien de vreselijke personen die in haar familie voorkomen. Een hormonale dochter, een vrome predikant, een wijn liefhebbende snob en een gescheiden grootmoeder die geobsedeerd is door selfies, zijn maar enkelen uit het rijtje. Op het feest komt diepgewortelde wrok naar boven.