Love in Design (2018)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Steven R. Monroe
met Danica McKellar, Andrew W. Walker en Jennifer Pudavick

Hannah is bekend van een televisieprogramma waarin zij huizen opnieuw inricht. Ze krijgt de opdracht een historisch landhuis in haar geboortestadje in New England te renoveren. Jeff, een oude vlam van Hannah, krijgt de opdracht ervoor te zorgen dat Hannah haar werk in het landhuis op de juiste manier verricht. Zal de vonk tussen Hannah en Jeff opnieuw overslaan?