Maison du Bonheur (2017)

Canada
Documentaire

geregisseerd door Sofia Bohdanowicz
met Juliane Sellam, Albert Eddassouki en Manouk Kurdoghlian

Portret van de 77-jarige Juliane Sellam, een doorgewinterde Parisienne, uit de Montmartre buurt in Parijs. Alleen, in haar appartement in Montmartre waar ze al 50 jaar woont, geniet Sellam van de kleine dingen in het leven. In 30 zorgvuldig opgebouwde segmenten geeft de documentaire het alledaagse leven van Juliane Sellam weer. Ze vertelt ondermeer hoe ze astroloog werd.