Eve of Abduction (2018)

1 stem

Thriller

geregisseerd door Ben Meyerson
met Sarah Lind, Chrishell Hartley en Robb Derringer

Alleenstaande moeder Stephanie trouwt met Jameson, een alleenstaande vader. Kort daarna ontvangt Stephanie dreigberichten van een anonieme afzender. Ze moet de relatie met Jameson verbreken, anders ontvoert de afzender haar dochtertje. De problemen beginnen wanneer het dochtertje van Stephanie ook daadwerkelijk ontvoerd wordt. Maar wie is deze mysterieuze ontvoerder precies?