Võta Või Jäta (2018)

1 stem

Estland

geregisseerd door Liina Trishkina
met Reimo Sagor, Andres Mähar en Epp Eespäev

Op een rustige zaterdagochtend krijgt een 30-jarige bouwvakker Erik wereldschokkend nieuws: zijn ex-vriendin Moonika, die hij de afgelopen zes maanden niet eens heeft gezien, staat op het punt om te bevallen. Ze is echter niet klaar voor het moederschap en als Erik de jongen ook niet wil, zal het kleine meisje ter adoptie worden aangeboden. Graag of niet!

Teaser

Boeiende film over een bouwvakker / klusjesman, die als alleenstaande vader worstelt met de opvoeding van zijn pas geboren dochtertje, dat door haar moeder in de steek gelaten is. Naast het interessante verhaal, dat hier en daar best wat venijniger had mogen zijn, is de film vooral gebaat bij het sterke optreden van protagonist Reimo Sagor.