Let Me Out (2015)

Horror / Thriller

geregisseerd door Luis F. Montalvo
met Michael Placencia, Jaqueline Siegel en Bill Houskeeper

Mark en zijn gezin worden op een dag vermoord in hun huis. Twee jaar later trekt een pasgetrouwd stel het huis in en gebeuren er vanaf de eerste dag onverklaarbare en vreemde dingen. Een jaar later gaat een schrijver in het huis wonen. Hij is vastbesloten om het mysterie rond de dood van zijn dochter te achterhalen. Zij overleed rond dezelfde tijd als het gezin. Wanneer hij achter de gruwelijke waarheid komt, hoopt hij met een lokale priester een einde te maken aan de bizarre gebeurtenissen.