Maximum Impact (2018)

Verenigde Staten / Rusland
Actie / Komedie

geregisseerd door Andrzej Bartkowiak
met Alexander Nevsky, Danny Trejo en Tom Arnold

De staatssecretaris van de VS komt op een geheime top in Moskou om de spanning tussen de Russisch-Amerikaanse betrekkingen te verdrijven. De wereld wordt echter geconfronteerd met de dreiging van een derde wereldoorlog, wanneer een leider van een internationale terroristische groep een moordaanslag op de Amerikaanse staatssecretaris plant en zijn kleindochter ontvoert. Ondanks hun verschillen verenigen de CIA en de FSB zich om de mensheid te redden.

Een c-film met de onvermijdelijke Danny Trejo.