Alien: Predator (2018)

Sciencefiction / Actie

geregisseerd door Jared Cohn
met Philip Nathanael, Kris Black en Alex West

Een militaire eenheid krijgt de opdracht een onbekend luchtschip te onderzoeken. Het luchtschip is neergestort en wanneer de eenheid ter plaatse is, nemen zij vreemde dingen waar die enkel te zien zijn door middel van infrarood. Ze verdiepen zich verder in de zaak en komen tot de ontdekking dat het luchtschip eigendom is van buitenaardsen.

avatar van Left4Dead
Is dit dan een vervolg op Predators (2010)?
Ziet er vooralsnog niet belovend uit dan.

avatar van Ajax&Litmanen1
Left4Dead schreef:
Is dit dan een vervolg op Predators (2010)?
Ziet er vooralsnog niet belovend uit dan.

Je weet onderhand toch wel dat er rondom de release van een grote film (in dit geval The Predator) een goedkope budgetversie uit komt van bedrijven als Asylum om mee te liften op de hype? Dit zijn baggerfilms die je direct kan skippen. Klik voor de gein op het CV van de regisseur zou ik zeggen.

avatar van Left4Dead
Ajax&Litmanen1 schreef:

Aha, The Predator (2018)!
Had er eerlijk gezegd me er nog niet in verdiept.

Zelfs de trailer/teaser is al slecht. Knap hoor. Mooi voor rtl7 op de late voetbalavond