Volg jij MovieMeter al op Facebook?
MovieMeter op Facebook

A Million Little Pieces (2018)

geregisseerd door Sam Taylor-Johnson
met Aaron Taylor-Johnson, Billy Bob Thornton en Odessa Young

Vertelt het verhaal van de jonge druggebruiker en schrijver James Frey. Hij brengt een boek uit, zogenaamd zijn memoires, over hoe hij gewond op een vliegtuig ontwaakt zonder enige herinnering. Later blijken veel passages verzonnen te zijn. Hij schrijft zich in bij een afkickcentrum voor twee maanden in Minnesota.

• Vanaf 26 maart in de bioscoop

Aangekocht door WW Entertainment. Releasedatum nog niet bekend.

avatar van joeychim_
Releasedatum staat nu op 26 maart 2020.