Voyez comme On Danse (2018)

Alternatieve titel: Kiss & Tell

Frankrijk
Komedie / Drama

geregisseerd door Michel Blanc
met Karin Viard, Carole Bouquet en Charlotte Rampling

Julien voelt constant een vijandige aanwezigheid achter hem. Alex, zijn zoon, verneemt dat Eva, een 17-jarig meisje van de middelbare school, vergat hem te laten weten dat hij vader zou worden. Eva's moeder, Véro, blikt terug op een ongelukkig verleden sinds haar geboorte en denkt dat ze gedwongen zal worden al haar tijd op te offeren op haar oude dag om het toekomstige kind op te voeden. Elizabeth, wiens man Bertrand is verdwenen, ziet dat haar huis helemaal overhoop wordt gehaald bij een zoekactie van de politie. En dat is nog niet alles...

Vanaf 20 december in de bioscoop (Cinéart)
UPDATE: release uitgesteld (TBA)