Bad Reputation (2018)

1 stem

Documentaire

geregisseerd door Kevin Kerslake
met Joan Jett, Adam Horovitz en Alison Mosshar

Joan Jett werd mega-beroemd met de hit "I Love Rock 'n Roll", maar dat is maar een deel van het verhaal. Die roem werd nog versterkt door de eindeloze vertoning van de muziekvideo op MTV, wereldtournees en vele hits die volgden, zoals “I Hate Myself for Loving You”. Jett deed haar uiterste best in haar werk voor de roem en maakte indruk op het podium als de ruggengraat van de hardrocklegende The Runaways. Ze begon haar platenlabel uit de kofferbak van een auto nadat ze was afgewezen door 23 labels en beïnvloedde vele muzikanten - zowel de punkrockers als generaties jongere bands - met haar no-bullshit-stijl.