Le Vent Tourne (2018)

1 stem

Zwitserland / Frankrijk / België

geregisseerd door Bettina Oberli
met Mélanie Thierry, Pierre Deladonchamps en Nuno Lopes

Pauline woont samen met Alex op het platteland waar ze hun dieren verzorgen. Ze zijn erg bezorgd om de natuur en doen er dan ook alles aan om een zo klein mogelijke ecologische voetafdruk achter te laten. Hun vredevol bestaan wordt verstoord door de komst van Samuel, een man die bij het koppel een windturbine installeert. Hij brengt, samen met de modernisering, bij Pauline een diepe reactie teweeg.