Suleiman Gora (2017)

Alternatieve titels: Suleiman Mountain | Sulayman Too | Сулейман Гора

Rusland / Kirgizië

geregisseerd door Elizaveta Stishova
met Daniel Daiyrbekov, Turgunai Erkinbekova en Perizat Ermanbaeva

Karabas is een moeilijke man. Een gokker, alcoholist, een kind in een man die alleen aan zichzelf denkt. Als zijn eerste vrouw Zhipara hem belt met het nieuws dat ze hun lang uit het oog verloren zoon Uluk heeft gevonden, snelt hij meteen naar haar toe, tot de afschuw van zijn tweede, zwangere vrouw Turganbyubyu. Al snel moet Karabas kiezen tussen zijn herboren teruggevonden zoon en zijn nog niet geboren zoon. Of kunnen ze met zijn allen samenleven?