70 Binladens (2018)

Spanje
Thriller

geregisseerd door Koldo Serra
met Emma Suárez, Nathalie Poza en Hugo Silva

Raquel (Emma Suarez) is een wanhopige vrouw. Een reeks ongelukkige gebeurtenissen in haar persoonlijke leven heeft haar in de schulden gestoken en nu moet ze in de komende 24 uur 35.000 euro bij elkaar zien te krijgen. Haar laatste hoop is een banklening. Maar net als Raquel op het punt staat de transactie af te ronden, stormen twee bankovervallers de bank binnen, waardoor de nare situatie van Raquel nog verder wordt bemoeilijkt. Haar tijd raakt op en ze moet een manier vinden om dat geld te bemachtigen, uit de handen van de overvallers.