The Incantation (2018)

1 stem

Horror / Fantasy

geregisseerd door Jude S. Walko
met Sam Valentine, Dylan Kellogg en Beatrice Orro

De jonge Amerikaanse vrouw Lucy Bellerose is blij verrast wanneer ze het mysterieuze kasteel van haar voorouders mag bezoeken. Het kasteel staat in het Zuid-Frankrijk, dus Lucy reist af naar de locatie. Na aankomst komt Lucy echter tot de ontdekking dat haar familieleden duistere geheimen over hun verleden verborgen houden. Ze begint zich af te vragen welke plaats zij precies binnen de familie heeft.