Epidemic (2018)

1 stem

Horror

geregisseerd door Stephen Michael Giglio
met Mike Sutton, Gina Destra en Chloe Carroll

Dana houdt een verjaardagsfeest waar haar vader Rufus, die van haar vervreemd is, komt om het goed te maken. Helaas werd een dodelijke ziekteverwekker losgelaten en één van de genodigden draagt die onbewust met zich mee. Wat begint als een familiedrama escaleert al snel tot een gruwelijk keerpunt als de epidemie zich verspreidt en Rufus vecht om het leven van zijn dochter te redden.