Breaking & Exiting (2018)

Alternatieve titel: Breaking and Exiting

geregisseerd door Peter Facinelli
met Milo Gibson, Jordan Hinson en Adam Huber

De charmante Harry breekt in huizen binnen. Tijdens een nieuw klusje stuit hij op Daisy, een vrouw die net een zelfmoordpoging achter de rug heeft. Hij besluit haar tegen zichzelf in bescherming te nemen. Voor beiden volgt een zoektocht naar zichzelf en de liefde.

Aardig, niet meer dan dat. Wel een paar keer kunnen grijzen.

avatar van schumacher
Zwakke film.
Gelukkig duurde de film niet lang.

avatar van cantforgetyou
Zeer irritante film. Geen humor, geen leuke personages, geen logisch verhaal. Eigenlijk gewoon VETTE BAGGER. Zonde van onze tijd.