Stalked by My Doctor: Patient's Revenge (2018)

Thriller

geregisseerd door Doug Campbell
met Eric Roberts, Anna Marie Dobbins en Brianna Joy Chomer

Dr. Albert Beck wordt door de jury niet schuldig bevonden aan de ontvoering en poging tot moord op een voormalig patiënt. Hij neemt een baan aan als leraar op een prestigieuze medische school in Arizona. Beck wordt echter wéér verliefd op een studente. Opnieuw ontwikkelt hij een ongezonde obsessie voor het meisje.

avatar van Lui
Lui (crew)
Alweer het derde deel in de foute Stalked by My Doctor-reeks.

avatar van princesspeach
Bij deze film moet je maar niet elke keer denken hoe kan dit hoe kan dit. Want het is totaal niet logisch ?. De dans scène mocht echt weg. Te lachwekkend. Maar ik heb wel gelachen.