Apocalypse Rising (2018)

Alternatieve titel: The Dead Site

Sciencefiction / Horror

geregisseerd door Richard Lowry
met Hunter Alexes Parker, Shane Samples en Justin Lebrun

Mia is een tienermeisje dat woont op de planeet Rathe. Op de planeet dwalen veel zombies rond. Na een gewelddadige confrontatie ontsnappen Mia en enkele andere krijgers de planeet met hun ruimteschip. Ze komen niet aan op hun bestemming, maar komen terecht op de aarde. Maar ook op de aarde blijken er zich ernstige problemen voor te doen.

avatar van XanderJ
Wat een drama.......
Niet grappig, niet spannend en ook nog eens blasfemisch

Links laten liggen dus