Alien Expedition (2018)

Sciencefiction

geregisseerd door Wallace Brothers
met C.J. Baker, Edward Gusts en Ethan McDowell

Een verkennings-ruimteschip ontdekt een potentieel bewoonbare planeet. Korte tijd later wordt een scouting team van mensen en cyborgs naar de planeet gezonden om de grondstoffen te onderzoeken. Eenmaal daar aangekomen, verandert hun verkenningsmissie al snel in een gevecht om te overleven tegen de vijandige buitenaardse wezens op de planeet.

avatar van Rico120
nee dank je dit ziet er zo nep uit dat ik hem liever ga skippen

avatar van Phantasm
Niet echt goed en niet echt slecht, leuk voor een keer, als je hier van houdt.

Het enige goede van deze film is het wonderlijke heupflesje van ome Fen, gaat nooit leeg!

niet om aan te zien , waste of time .

avatar van WillemC
Bagger 0,5 is nog te veel

avatar van XanderJ
Heb zelfs de trailer afgezet