Bernard and Huey (2017)

Komedie / Drama

geregisseerd door Dan Mirvish
met Jim Rash, David Koechner en Mae Whitman

De vrienden Bernard en Huey herenigen zich na 25 jaar geen contact te hebben gehad. Bernard, nu een succesvolle vrijgezel in New York, biedt de aan wal geraakte Huey aan om bij hem te komen wonen. Terwijl hun levens beginnen te overlappen, begint Bernard te daten met Huey's dochter Zelda. Huey, een vrouwenverslinder, begint als reactie daarop verschillende vrouwen in Bernards leven te verleiden, waaronder zijn vriendin Roz en collega Mona.