Petra (2018)

Spanje / Frankrijk

geregisseerd door Jaime Rosales
met Bárbara Lennie, Alex Brendemühl en Joan Botey

De identiteit van Petra's vader is haar hele leven verborgen gebleven. Wanneer haar moeder sterft, begint Petra aan een zoektocht die leidt naar Jaume, een gevierd kunstenaar en een machtige, meedogenloze man. Terwijl ze naar de waarheid zoekt, ontmoet Petra Marisa, de vrouw van Jaume, en hun zoon Lucas. Gaandeweg verstrengelen de verhalen van deze personages zich in een spiraal van boosaardigheid, familiegeheimen en geweld, die hen allemaal naar de rand zullen drijven.

avatar van John Milton
Oogt fijn.

Ik heb nog niets van Rosales gezien, maar als ik door de comments bij zijn eerdere films neus, dan ziet dat er niet verkeerd uit. En de trailer nodigt uit.