Indivisible (2018)

1 stem

Drama / Oorlog

geregisseerd door David G. Evans
met Justin Bruening, Sarah Drew en Jason George

Met een sterk, geloofsgetrouw huwelijk zijn de Turners klaar om hun roeping te volgen: God, hun familie en het land dienen. Vers van het seminarie en de opleidingstraining in het leger komt Chaplain Turner samen met zijn gezin aan in Fort Stewart. Nog voordat de Turners zich in hun nieuw huis kunnen installeren, wordt Darren ingezet in Irak. Heather blijft alleen zorgen voor hun drie jonge kinderen en helpt ook de families van de andere ingezette soldaten. Ondanks de wens om verbonden te blijven met hun geliefden, eist de harde realiteit van de oorlog dagelijks een tol...

Wanneer kunnen we deze film in Nederland zien?