The Outer Wild (2018)

Avontuur / Drama

geregisseerd door Philip Chidel
met Lauren McKnight, Christian Oliver en Jeffrey Vincent Parise

Het is de toekomst en de mensheid is bijna uitgestorven. Een nieuw schepsel, gemuteerd van de mens, overheerst nu de aarde. De overgebleven mensen wonen in de 'kolonie', in de hoop een nieuwe beschaving op te bouwen. Maar eerst moeten ze een remedie vinden voor de mutaties die hun bestaan bedreigen. Om dat te doen, moeten ze experimenteren met een meisje genaamd Laura. In plaats van zichzelf op te offeren voor het grotere welzijn van anderen, vlucht Laura weg om een toevlucht te zoeken naar iets dat misschien niet eens bestaat: een legendarische veilige haven onder een mysterieuze rode ster, waar het leven perfect moet zijn. Maar om die plaats te vinden moet ze een wildernis trotseren die is besmet met wezens.

avatar van steffv1
klinkt interessant, maar ik vrees er een beetje voor..

avatar van Rickyman
Ik heb 'm geprobeerd, maar na zo'n tien minuten afgezet..