Fatal Crossing (2017)

Alternatieve titel: 7x7

Drama / Thriller

geregisseerd door Liam Hughes
met James Jagger, Dree Hemingway en Daya Vaidya

Carson is ondernemer in de ICT en werkt voor een bedrijf dat veel verwachtingen van hem heeft. Daarnaast zorgt hij voor zijn zieke vader. Om daarmee om te kunnen gaan drinkt Carson veel alcohol. Op een dag krijgt hij een black-out en ziet hij dat zijn auto onder het bloed zit. Later verneemt hij dat die dag een man doodgereden werd. Hij begint een relatie met June, de vriendin van het slachtoffer.