Cold November (2017)

1 stem

Drama / Thriller

geregisseerd door Karl Jacob
met Bijou Abas, Karl Jacob en Anna Klemp

De 12-jarige Florence woont in een landelijk gebied in de Verenigde Staten en zal binnenkort deelnemen aan haar eerste hertenjacht. Het is een familietraditie en door het afschieten van een hert wordt een kind daarna gezien als volwassene. Ter voorbereiding op de jacht leert de familie van Florence haar om te gaan met een geweer en hoe ze een hert moet vellen. Dit zorgt ervoor dat zij meer te weten komt over leven en dood.