ad

Genre: Actie / Thriller

Oorsprong: Verenigde Staten / Italië

Geregisseerd door: Giorgio Serafini

Met onder meer: Dolph Lundgren, Marta Gastini en Cosimo Fusco

IMDb beoordeling: 3,5 (737)

Releasedatum: 1 februari 2019

Over The Tracker

"Revenge Doesn't Stop"

In 2008, tijdens een familievakantie in het zuiden van Italië worden de vrouw en dochter van Loke Hakansson ontvoerd. Na een mislukte ruilpoging zijn zowel vrouw als dochter gedood. Tien jaar later wordt Hakansson gecontacteerd door een lokale rechercheur die de zaak opnieuw heeft geopend en nieuwe informatie heeft. Met tegenzin reist Hakansson terug naar Italië om de rechercheur te ontmoeten. Wanneer hij aankomt ontdekt hij dat de rechercheur "zelfmoord" heeft gepleegd.

imageimage

Bram0108

Ik kijk echt uit naar deze film!

Bram0108

Ik had wel zin in deze film. Maar na uitstel en de poster (hopelijk niet de echte) is dat sterk verminderd.

avatar van DiDa

DiDa

Dit is de poster voor de distributeurs....Ben benieuwd naar deze film

Bram0108

Ik ook wel. Maar door financiele problemen kunnen ze de werknemers niet betalen. De eerdere samenwerking Blood of Redemption tussen regie en Lundgren vond ik ook wel aardig. De beelden zien er ook prima uit!

avatar van Pastaman

Pastaman

Deze film krijgt zeker een OSCAR !!

Voor:

Slechtste script

Slechtste regisseur

Slechtste acteurs

avatar van schumacher

schumacher

Binnen de 15 min afgezet en het is niet dat ik dat vaak doe maar dit amaai zeg, hoe slecht kan het al zijn vanaf die eerste paar minuten?

Je ziet meteen genoeg, slecht geacteer en dan druk ik me nog zacht uit, het was een regelrechte ramp.

De manier van filmen, die muziek derbij, alles wat je fout kan doen was gewoon fout, zo erg is het, je hebt geen 15 min nodig om in te zien hoe slecht deze film is, echt geen zin om daar nog meer een uur aan te verspillen.

Pastaman hier heeft gelijk.

Rampzalige film, sla deze maar snel over.

avatar van fred1946

fred1946

schumacher schreef:

Pastaman hier heeft gelijk.

Rampzalige film, sla deze maar snel over.

Niets aan toe te voegen de juiste beschrijving.

Die 2 pas geboren kindjes,leken wel een maand oud en gelijk zo een achtelijke lintje om hun hoofd.

Wie hier naar uit kijk word een kut filmavond.

avatar van AniSter

AniSter

Tja, toch helemaal uitgekeken. Gewoon, als tijdverdrijf. Dommer dan dit kan het niet zijn. Maar ja, dat weet je al van te voren als je ziet dat Dolph L. de hoofdrol speelt. 2 sterretjes voor zijn uithoudingsvermogen, omdat hij steeds maar opnieuw blijft proberen....

avatar van Grindhouse62

Grindhouse62

Deze film is zwaar beneden peil met dhr. Lindgren in de hoofdrol. Een actiefilm is het niet want daar zit er niet genoeg van in. Die schiet scènes waren van slecht niveau. Er werd van de acteurs qua acteren niet veel gevraagd. Gewoon een slappe hap film en ik hoop dat Dolph Lundgren zijn rollen wat zorgvuldiger uitzoekt. Want deze shit kost hem zijn naam als hij te vaak in dit soort waardeloze troep zijn optrede doet. Een 1.0 voor de moeite

avatar van DiDa

DiDa

Zo jammer om Dolp na Creed 2 en Aquaman weer hierin op te zien duiken. Een leuke dtv actie film vind ik prima, maar dit is echt onder de maat. Zo jammer! Hij kan veel beter. Ik zou hem nog weleens in een goede schurkenrol willen zien.