Yakiniku Doragon (2018)

Alternatieve titels: Yakiniku Dragon | 焼肉ドラゴン

Japan

geregisseerd door Wishing Chong
met Sang-ho Kim, Yôko Maki en Mao Inoue

Yong-Gil is een Koreaan die naar Japan is verhuisd. Hij heeft een klein restaurant genaamd 'Yakiniku Dragon'. Hij is getrouwd en heeft drie dochters: Jung-Hwa, Yi-Hwa en Mi-Hwa. De eerste datet Tetsuo, maar ze gaan uit elkaar. De middelste dochter houdt van Tetsuo en ze trouwen. Tetsuo houdt echter nog van Jung-Hwa en hij en Yi-Hwa gaan weer scheiden. Mi-Hwa wil zangeres worden en is verliefd op een getrouwde man.