Megalodon (2018)

Actie / Horror

geregisseerd door James Thomas
met Michael Madsen, Dominic Pace en Caroline Harris

Een militair schip is op zee op zoek naar een onbekende duikboot. De bemanning van het schip komt echter in de problemen wanneer zij oog in oog komen te staan met een reusachtige haai. Ze zullen nu alles op alles moeten zetten om zichzelf te beschermen en het monsterachtige beest te verslaan.

avatar van behangdelul
hehe the Asylum variant...

avatar van max cady
Die Madsen is ook aardig afgegleden als je het mij vraagt ...

avatar van italklaas
Echte bagger, zonde van je tijd

Ik heb wat slechte films gezien, maar dit is de overtreffende trap. OMG wat slecht. Dat een distributeur zoiets uit durft te brengen.

avatar van XanderJ
Michael, Fakkin, Madsen.

Dat had genoeg moeten zeggen, wat een prul weer.

avatar van DMDude
Wat was dit slecht.....

avatar van Jake the muss
Elders zag ik als drukfout staan "speelduur: 0 minuten"......was dat maar waar!

avatar van thunderball
Hahaha!! De reacties hier zijn waarschijnlijk leuker om te lezen dan heel de film bij elkaar om te kijken.

avatar van Phantasm
Teleurstellend.

Tja, het blijft fantasie. De actie beelden van de vis vallen een beetje tegen maar hij heeft wel een grote bek. De effecten vallen ook tegen. Toch een film met veel (voorspelbare) actie. Soms slecht geacteerd. De regisseur weet de spanning toch een beetje op te bouwen in sommige scenes.

avatar van wimaroca
De trailer lijkt er al sterk op,dat het een b-film is

avatar van Grunn-in-en-verkoop
Slechte film, niet de moeite om te kijken, laatste 1/2 uur niet eens meer uitgezien. Acteur Michael Madsen slechte presentatie in deze film, totaal niet overtuigend, slecht zelfs.