Billy Boy (2017)

1 stem

Misdaad / Drama

geregisseerd door Bradley Buecker
met Blake Jenner, Melissa Benoist en Grant Harvey

Billy Forsetti is arm, wanhopig en boos opgegroeid. Zijn beste vriend, Mikey, heeft hem geleerd hoe hij zijn weg kan vinden door te stelen en te vechten. Maar wanneer de meningen van Mikey en Billy met elkaar botsen over waar ze de grens moeten trekken, barst Mikey in woede uit en raakt Billy vervreemd. Billy krijgt iets met een mooi meisje en vindt een veelbelovender leven. Maar wanneer een autodiefstal verkeerd gaat, wordt zijn verleden een schaduw die zijn toekomst bedreigt. Wantrouwen, jaloezie en angst zullen Billy blijven achtervolgen.