Betting on the Bride (2017)

Romantiek

geregisseerd door Marita Grabiak
met Karissa Lee Staples, Peter Mooney en Laura K. MacDonald

Melanie is altijd fanatiek met haar gezondheid bezig. Ze heeft al drie mislukte huwelijken achter de rug, en heeft besloten zich niet meer met mannen bezig te houden. In plaats daarvan focust Melanie zich samen met haar zus op hun werk. Damon is vrijgezel en daar gelukkig mee. Hij neemt een weddenschap aan en moet om te winnen binnen dertig dagen het jawoord van een vrouw krijgen. Damon wil Melanie voor zich winnen, maar zij laat zich niet zomaar door hem inpakken.