Euforia (2018)

Alternatieve titel: Euphoria

Italië

geregisseerd door Valeria Golino
met Riccardo Scamarcio, Valerio Mastandrea en Isabella Ferrari

De jonge succesvolle zakenman Matteo is onbevreesd, charmant en energiek. Helemaal anders is zijn broer, de leraar Ettore die kalm en deugdzaam is en zich steeds op de achtergrond houdt. Bovendien woont hij nog steeds in het dorp waar beiden zijn opgegroeid. Door een dramatisch voorval worden ze gedwongen enkele maanden samen te leven in Rome. Hierdoor krijgen ze wel de kans om hun onderlinge geschillen op te lossen.