In Search of Greatness (2018)

1 stem

Documentaire

geregisseerd door Gabe Polsky
met Wayne Gretzky, Jerry Rice en Pelé

De documentaire verkent de levens en ervaringen van enkele van onze grootste geesten - in dit geval niet Albert Einstein of Pablo Picasso, maar Jerry Rice, Wayne Gretzky en Pelé, die allemaal de filmmaker voorzien van nieuwe en onthullende verhalen over de mensen en benaderingen die hen gemaakt hebben tot wie ze zijn. Gesteund door inzichten van gerenommeerde denkers als Sir Ken Robinson en David Epstein, die collectief beweren dat grootheid het resultaat is van een zeer specifieke combinatie van natuurlijke aanleg en opvoeding.