Blood Road (2017)

Documentaire / Sport

geregisseerd door Nicholas Schrunk
met Rebecca Rusch en Huyen Nguyen

Rebecca Rusch behoort tot de kleine groep vrouwen die het uiterste van hun lichamen vragen en enorm lange afstanden fietsen op hun mountainbikes. In 2015 begint Rebecca een een emotionele, persoonlijke fietstocht. Ze fietst de gehele Ho Chi Minh-route om de locatie te vinden waar haar vader stierf tijdens de Vietnamoorlog. Samen met de Vietnamese fietskampioen Huyen Nguyen begint Rebecca aan de tocht.