Downward Twin (2018)

Alternatieve titel: Twinsanity

Thriller

geregisseerd door Buz Wallick
met Karissa Strain, Katie Strain en Yves Bright

Celeste en Leeann vormen een identieke tweeling. De enige die de zussen van elkaar kan onderscheiden is hun moeder. Wanneer zij sterft, weet Celeste zich geen raad meer. Ze is kapot van verdriet en gaat steeds minder om met Leeann. Een dag voordat de zussen hun yogastudio openen besluit Celeste er even tussenuit te gaan met de charmante Sergio, een man die ook aan yoga doet. De onstabiele Leeann voelt zich in de steek gelaten en bedenkt een duister plan.

avatar van umbra
Wat een saaie misserabele vertoning was me dit. Thriller onwaardig, slecht acteerwerk, 0 spanning....2/10