Sequence Break (2017)

Sciencefiction / Romantiek

geregisseerd door Graham Skipper
met Chase Williamson, Fabianne Therese en Lyle Kanouse

De wereld van Oz komt op zijn kop te staan wanneer hij verneemt dat zijn baas de winkel waarin hij werkt wil sluiten. In de winkel repareren ze spelcomputers. Op dezelfde dag ontmoet Oz Tess, een vrouw die van gamen houdt. Zij toont bijzonder veel interesse in Oz. Hij toont echter meer interesse in de mysterieuze spelcomputer die in zijn winkel belandt. De combinatie van deze twee gebeurtenissen zorgt ervoor dat Oz langzaam de weg kwijtraakt.