Eksi Elmalar (2016)

Turkije
Drama / Biografie

geregisseerd door Yilmaz Erdogan
met Yilmaz Erdogan, Farah Zeynep Abdullah en Songül Öden

Het verhaal begint aan het eind van de jaren 70 in Hakkari, in het huis van burgemeester Aziz Özay. Hij woont daar in een prachtige appelboomgaard met zijn vrouw Ayda en hun mooie dochters Muazzez, Türkan en Safiye. De drie dochters willen ondanks een stroom van aanbidders zelf hun eigen weg kiezen.

avatar van TornadoEF5
Toegevoegd aan Netflix.

Slecht gesynchroniseerd met de ondertiteling,,,, daatdoor bijna niet te volgen,,lijkt 'n aardige film !! Jaren 70,,,,,