Return to Return to Nuke 'Em High AKA Vol. 2 (2017)

Actie / Avontuur

geregisseerd door Lloyd Kaufman
met Asta Paredes, Catherine Corcoran en Zac Amico

Welkom terug op de Tromaville High School waar het schoolkoor is getransformeerd tot de Cretins, een gemuteerde bende vetzakken. Chrissy en Lauren, het lieftallige lesbische koppeltje, moeten het niet alleen opnemen tegen de Cretins, mutanten en monsters, maar ook tegen de meest boosaardige onderneming op de planeet: het Tromorganic Foodstuffs Conglomeraat. Gelukkig is er Kevin de eend. Nadat hij, Obelix-gewijs, in een ketel met Tromorganic-vergif viel, viert hij zijn lusten bot op Lauren.

avatar van Pestiis
Iemand enig idee waar deze film te verkrijgen is?
Dat kreng lijkt echt nergens te vinden te zijn.... zelfs niet in de webshop van Troma zelf!

avatar van jipt
Pestiis schreef:
Iemand enig idee waar deze film te verkrijgen is?

Amazon.com: Return to Return to Nuke 'Em High AKA Volume 2 [Blu-ray]: Asta Paredes, Catherina Corcoran, Lloyd Kaufman, Zac Amico, Lloyd Kaufman: Movies & TV