Obey (2018)

Verenigd Koninkrijk

geregisseerd door Jamie Jones
met Marcus Rutherford, Sophie Kennedy Clark en Sam Gittens

De negentienjarige Leon verhuist na een lange tijd in de pleegzorg terug naar huis om er voor zijn alcoholistische moeder te zorgen. Zijn gebrek aan onderwijs en de sombere financiële toekomst zorgen er mede voor dat Leon troost vindt in de boksring. Hij ontmoet de rebelse Twiggy die in verlaten woningen leeft om aan haar familie te kunnen ontsnappen. Wanneer rellen ontstaan in de straten en chaos heerst wordt het stilaan tijd voor Leon om een keuze te maken tussen het vervoegen van zijn vriendengroep in hun protestacties of een nieuw leven te beginnen met Twiggy.