Comme des Rois (2017)

Alternatieve titel: Kings for a Day

Frankrijk

geregisseerd door Xabi Molia
met Kad Merad, Kacey Mottet Klein en Sylvie Testud

Joseph kan de eindjes maar moeilijk aan elkaar knopen. Zijn oplichtersbedrijf, waarin zijn zoon Micka een positie bekleedt, staat onder druk sinds de eigenaar van het appartement waar zijn hele familie woont, sterk optreedt tegen late huurbetalers. Op zulke cruciale momenten heeft Joseph meer dan ooit de hulp van zijn zoon nodig, maar Micka droomt stiekem van een heel ander leven.