Uno per Tutti (2015)

Italië

geregisseerd door Mimmo Calopresti
met Fabrizio Ferracane, Giorgio Panariello en Thomas Trabacchi

Vinz is een politieagent met moderne opvattingen. Hij worstelt met de problemen van het dagelijks leven. Hij ziet twee oude vrienden terug: Saro, een arts die besloot zijn praktijk uit te oefenen in Calabrië, en Gil, een rijke zakenman. De drie zijn weer bij elkaar na een misdaad die op de dochter van Gil werd gepleegd. Ze zijn vastbesloten om hun verleden opnieuw te ontdekken.