Cuando Dejes de Quererme (2018)

Alternatieve titel: When You No Longer Love Me

1 stem

Spanje / Argentinië
Drama / Thriller

geregisseerd door Igor Legarreta
met Florencia Torrente, Miki Esparbé en Eduardo Blanco

Laura woont in Buenos Aires en werkt als dokter. Samen met haar voormalige stiefvader Fredo reist Laura naar Baskenland om te onderzoeken wie haar vader heeft vermoord. Eenmaal aangekomen, ontmoeten ze Egoskue die hen helpt bij hun onderzoek. Haar zoektocht leidt haar niet alleen langs haar eigen familieverleden maar ook langs de verschrikkingen uit de geschiedenis van Spanje.